Sjuk fast ändå inte...

Sinnes. Jag somande helt utmattad i min säng med tv:n och glasögon på. Vaknade vid nio imorse, låg på glasögonen och hade ont i ryggen. Var typ helt genomsvett, men frös. Somnade om till halv tolv, tog tempen = ingen feber = jag går och jobbar idag. Tänker knapra alvedon hela dagen, för jag har ont i huvudet. OCH i ryggen (ska sluta klaga snart...)

Kör till jobbet om tio minuter ungefär, jobbar 14-21 idag. Imorgon ska vi ha planeringsdag på Royal Corner, vilket betyder att jag inte ska infinna mig på Åbovägen klockan 7, utan istället börjar 8.30 och får sovmorgon. Så skönt! 

Ha en bra dag alla, jag ska försöka ha det :)

Saknar min schmetterling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0