Igår och idag

Vi kom hem från Stockholm ungefär 22.15 igår. Tågresan gick fort och smidigt, vi var i tid hela vägen. Så himla skönt :) Innan vi åkte hem var jag och David i stan och tittade lite i affärer, sen satte vi oss på ett fik och drack kaffe. Vid halv 3 mötte vi Mike, Hanna, Moa och Tom utanför Kushi för att äta indisk mat. Supergott, men det satte verkligen fart på både min och Davvas mage (kul när vi skulle sitta på ett tåg i nästan 4 timmar liksom hehe). Vi hann med en fika hemma hos dem innan tåget gick hem också. Allt som allt har vi haft en awesome helg. Älskade David 

Annars då. Denna dagen har bestått av:
- jobb 7-16
- en jävla massa väntan på bussar och otrevliga busschaffisar (hatar, hatar, HATAR länstrafiken Kronoberg!!)
- spinning+cxworx

Nu ska Erika och jag titta på film, sen sova för att jobba 7-16 imorn igen. Min helvetesvecka har börjat! Yay! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0