Massa babbel

Jag blev nyss sugen på att städa mitt rum, att resna ut en massa skit och göra det riktigt fint. Funderar på om jag är sjuk eller något, för jag hatar att städa och tycker att det är skittråkigt. Synd bara att nu när jag för en gång skull får en liten gnutta motivation, så ska jag iväg. Klockan 12.30 ska jag infinna mig hos optikern och göra en synunderskökning så att jag kan få nya linser. Jag är så trött på att gå runt med mina glasögon hela tiden, blö! Synd bara att jag hatar att jag valde just denna dagen, det hade varit skönt att bara vara hemma innan jag börjar jobba klockan 4.

Aja. Whatever, life's a bitch och jag ska sluta klaga. Tänkte träna innan jobbet i alla fall. Ska svettas bort flera kilo fett. Älskar den känslan, när man är helt genomsvett efter ett pass. Ingen svett=dålig träning hehe!

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0