Skärpning...

Uuupsi igen. Har verkligen inte haft någon motivation alls till att blogga de senaste dagarna, inte det minsta. No sir liksom, hehe. Händer inte så mycket roligt just nu, jag jobbar. Och jobbar lite till.

I måndags efter jobbet åkte jag till Sandra, sen åkte vi upp till Samarkand och jag köpte ett par assnygga skor!! Väntade på att Sara skulle sluta jobba och när hon gjort det åkte vi till Sandra igen och åt tre-rätters middag ;) mysigt! Igår jobbade jag och efter jobbet plockade jag upp Bajjen hos honom, sen körde vi hem till mig och spelade buzz och tittade på Harry Potter. Mysigt det med :)

Nu är jag hos David och gosar. Har ätit god sallad och ska snart sova. Jobb 7-16 imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0