Söndag, igen...

Wierd. Jag och David som till klockan halv tolv idag. Sen åt vi frukost och sådär och åkte hem till honom. Sen la vi oss på sängen en stund, skulle "vila ögonen lite" som man så vackert säger. Men somnade i typ två timmar... Och jag är fortfarande trött som en gris, har ont i huvudet och fryser. Kul..

Ska lägga mig i sängen och titta på Breaking dawn del 1, den finns att ladda ner i bra kvalitet nu! Älskar det, har liksom letat efter en bra version sen jag såg den på bio hehe. Borde kanske ta två huvudvärksabletter också. Och lite te eller något annat gott. Och sen sova, för jag jobbar 7-16 imorgon.

Ah, helgen är officiellt slut för min del nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0