7 mars

Hade mina feting-snygga gröna byxor på mig idag. Har fått dem av Erika för de var för stora för henne (ehehe) and I love them! :D

Så, idag har jag hängt med Bajjen, han sov ju hos mig i natt, så idag åkte vi till
stan och jag hjälpte honom att få i ordning lite i hans lägenhet. Sen träffade vi Pontus, åkte till subway och åt sen handlade vi på city gross. Vid halv sex cyklade jag till Nicke och David på Teleborg (missade bussen så nej, jag är inte nyttig. Jag är lat egentligen). Drack lite kaffe och så, sen åkte vi till Gemla och drack kaffe med Ellen som är på besök från Norge. Mysig dag alltså :)

 


Kommentarer
Postat av: Erika

Saknar dem!! :( men de var snygga på dig!!!

2012-03-08 @ 12:27:26
URL: http://ehjf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0