Min helg

Ingen söndagsångest här inte! Jobbhelgen är inte slut, jobbar både måndag och tisdag också, så jag slipper den. Vilken extrem TUR jag har! Hehe, jag försöker ha ett posetivt tänkande och det funkar helt ok. Bara så ni vet.

Igår jobbade jag till halv fyra, var hemma en snabbis sen och hämtade kläder och sånt där och sen på kvällen åkte jag hem till Bajjen. Vi tittade på film och var ute och gick och jag råkade visst trycka i mig en påse ostskruvar. Fetto. Skulle hämtat David vid Grace klockan två, men han kom till Bajjen istället, så vi kikade på film och stannade till klockan halv fyra på morgonen. Sov till tolv idag, sen jobbade jag 14-21.30 och nu ska jag sova för jag jobbar 8-16 imorgon. 

Hoppas alla har haft en bra helg :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0