Min helg

Idag var jag, Sara och Sandra och blev sminkade och fotade av något model-företag. Alltså, inte ett sånt där seriöst ni vet, utan som är gratis men man får betala för bilderna ;) Mina bilder som vi tog där var asfula, så jag köpte inga (min plånbok bugar och bockar!!) Hehe. Vi var väl där i två timmar ungefär, sen gick vi till sjön och tog lite flumiga/oseriösa bilder med Saras kamera som blev betydligt mycket finare!

Här har ni några smakprov:
Mina fina vänner! 

Tänkte bara berätta lite kort om gårdagen också. Jag och pappa steg upp tidigt för att åka till Olofström med vårt bowlinglag för att spela match. Inte vilken match som helst, utan en kval-match för att komma upp i division 2. Tyvärr förlorade vi, så vi får stanna i trean ett år till. På eftermiddagen var jag, David, Josse och Nicke hemma hos mig och fikade med mor och far, sen åkte vi in till stan och köpte pizza på Jaxx, som vi avnjöt hemma hos Josse och Stark, med vin (öl till grabbarna) samt "Med andra ord". Bra dag! 

Kommentarer
Postat av: sara

just det ja, ni bowlade igår! tråkigt att ni förlorade :( men sånt är väl livet ibland..

haha ja men det var en as kul dag iaf tycker jag :D så mycket finare bilder vid sjön ;)

2012-04-22 @ 20:07:31
URL: http://baarasaaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0