Tisdag

Wzup?! Denna dagen har fram tills för typ 20 minuter sen varit en sån dag man bara inte orkar med... Hade skitont i höften i morse när jag vakande, så har typ varit sur över det hela dagen och kunde inte gå på afro heller + att jag har haft ont i händer och armbågar. Skit liksom. Även bowlingen gick dåligt idag, vet faktiskt inte vad jag höll på med... Tråkigt när det var sista träningen för denna säsongen.

Aja. Jag blev glad nu när jag och David pratade lite om våra planer om att dra oss till London i höst. Har kommit på en superbra sak som vi kan göra där, jag måste bara tänka lite innan jag bestämmer mig ;) Jag är mycket för hemligheter här i bloggen nu för tiden, så än berättar jag inte vad. Hehe busig jag är!!

En bild jag tog innan idag :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0